کتاب الکترونیکیشرح کتاب / نویسنده : مکه مرکز ظهور دین اسلام است و گذشته از شرافت و قداستى که از آغاز خلقت و به خصوص از زمان حضرت ابراهیم علیه السلام داشت، نخستین آیه ‏هاى قرآن کریم نیز در آنجا بر رسول خدا صلى الله علیه و آله فرود آمد. در کتاب پیش رو به نکات و اسرار اسلامی موجود در شهرهای مقدس مکه و مدینه پرداخته شده است.

در این کتاب آمده است؛ حج واقعی هنگامی برگزار می‌شود که فلسفه و ابعاد و آثار و برکات آن شناسایی شود و حاجی با آگاهی کامل از راز و رمز آن مواقف کریمه و مشاعر عظیمه، که فرودگاه ملائکة الله و توقفگاه اولیاءالله است گام نهد. برای دستیابی به این هدف، کتاب هایی تدوین شده است که هرکدام زاویه ای از آثار مشاهد یا اسرار حج را بازگو می‌کنند. این اثر آشنایی و اطلاعات فشرده ای را در باره جزیرة العرب، آثار مکه و مسجدالحرام، مسجدالنبی، بقیع و آثار و مساجد مهم مدینه و برخی از دانستنی هایی را که زائر به آن نیاز دارد، در اختیار جویندگان قرار می‌دهد. 

عنوان کتاب نام نویسنده حجم نوع فایل پسورد
اسرار اسلامی مکه و مدینه رسول جعفریان 570 KB PDF ندارد

 توجه : فایل ها Zip شده اند و نیاز به WinRar می باشد.

لطفا برای مشاهده لیست کامل کتابهای کتابخانه اینجا کلیک کنید...

دانلود رمان اسرار اسلامی مکه و مدینه برای جاوا-دانلود کتاب الکترونیکی اسرار اسلامی مکه و مدینه برای آندروید-دانلود کتاب اسرار اسلامی مکه و مدینه برای آیفون و تبلت-کتاب اسرار اسلامی مکه و مدینه با فرمتpdf-کتاب آموزشی-کتاب داستان-کتاب روانشناسی-دانلود کتاب رایگان-دانلود رایگان کتاب الکترونیکی اسرار اسلامی مکه و مدینه-شرح کتاب اسرار اسلامی مکه و مدینه

گردآورنده: دنیاها، دانشنامۀ فارسی | www.donyaha.ir

دنیاها

بازیگران ایرانی

بازیگران هندی