
پرسشنامه رهبری فکورانه
رهبران فکور معنای رفتار خود و دیگران را به خوبی درک میکنند، تن صدا و عکسل العملهای ریز و درشت دیگران را میفهمند، و از خود میپرسند چرا این اتفاقات رخ دادهاند؟ و این رفتار بروز کرده است؟ و دائم به دنبال اطلاعات بیشتری برای جواب معمای خود هستند.
پرسشنامه ارزیابی میزان حسادت افراد
حسادت یک احساس ناخوشایند و فراگیر است. ماهیت و محور اصلی حسادت، آرزو یا تلاش برای از دست رفتن نعمت شخص دیگر استخواه به خودش برسد یا نه، و خواه به صلاح دیگیری باشد یا خیر (ولی زاده و آذربایجانی، 1389) حسادت در نظریه مقایسه اجتماعی ریشه دارد که بر این فرض تکیه می کند که کارکنان از طریق مقایسه خود با افراد مشابه، توانایهایشان را ارزیابی می کنند.
پرسشنامه سکوت سازمانی
سکوت سازمانی پدیدهای متداول در سازمانها و واقعیتی موجود برای مدیران و کارکنان است. سکوت سازمانی مفهومی ناشناخته است که پژوهشهای علمی اندکی درباره آن انجامشده است (قدم پور، زند کریمی، صحرایی بیرانوند و قارلقی، 1396).
پرسشنامه اثربخشی سازمانی
پرسشهای مربوط به اثربخشی سازمانی، شامل ۵ مؤلفه و ۳۰ پرسش می باشد.
یکی از خصوصیات تمام سیستمهای انسانی چند هدف بودن آنهاست که معمولاً تلاش برای نیل به این اهداف همزمان صورت میگیرد در صورتی که اولویتها نیز دائماً در حال تغییراند. به عنوان مثال مدارس بایستی همزمان با آموزش نسل جوان برای تامین نیروی انسانی کشور در جهت جامعهپذیری و فرهنگ پذیری آنها نیز گام بردارند. اولویت بندی صحیح اهداف و اطمینان به اینکه عملکردها، نهایتاً اهداف سازمان را تحقق میدهند فرآیند پیچیدهتری است.
پرسشنامه فرهنگ سازمانی
فرهنگ سازمانی بهعنوان مجموعهای از باورها و ارزشهای مشترک بر رفتار و اندیشۀ اعضای سازمان اثر میگذارد و میتوان نقطه شروعی برای حرکت و پویایی و یا مانعی در راه پیشرفت به شمار آید. فرهنگ سازمانی از اساسیترین زمینههای تغییر و تحول در سازمان است.
::: در صورتیکه در دریافت فایل ها با مشکل روبرو شدید به شماره زیر پیامک دهید. :::
۰۹۰۱-۳۵۱-۶۲۲۱
ایمیل پشتیبان و مشاور سایت: