کتاب الکترونیکیشرح کتاب / نویسنده : زبان ترکی آذربایجانی زبان گفتاری اهالی در منطقه آذربایجان ایران و سایر مناطق آذربایجانی‌ نشین ایران و زبان رسمی جمهوری آذربایجان است. ترکی آذربایجانی به عنوان زبان گفتاری همچنین در نواحی شرقی ترکیه و جنوب گرجستان و داغستان رایج است.

در یک آمارگیری در سال ۱۳۸۱ در ایران، ۲۳٫۳ درصد از ایرانیان زبان مادری خود را ترکی آذربایجانی عنوان کردند. زبان ترکی آذربایجانی از نظر ساختاری جزو زبانهای التصاقی بشمار می‌آید و در این زبان ریشه یک فعل یا یک اسم را می‌توان با اضافه کردن پسوندهای متعدد تغییر زمانی، جمعی و صفتی داد.ترکیب پسوندها و حالات افعال در ترکی آذربایجانی به خلق کلماتی منجر می‌شود که بیان آنها در برخی زبان‌های تصریفی با یک یا چند جمله مقدور است.

عنوان کتاب حجم نوع فایل پسورد
آموزش زبان ترکی آذربایجانی 1,155 KB PDF -------

 توجه : فایل ها Zip شده اند و نیاز به WinRar می باشد.

لطفا برای مشاهده لیست کامل کتابهای کتابخانه اینجا کلیک کنید...

دانلود کتاب آموزش زبان ترکی آذربایجانی برای جاوا-دانلود کتاب الکترونیکی آموزش زبان ترکی آذربایجانی برای آندروید-دانلود کتاب آموزش زبان ترکی آذربایجانی برای آیفون و تبلت-کتاب آموزش زبان ترکی آذربایجانی با فرمتpdf-موضوع کتاب آموزش زبان ترکی آذربایجانی-خلاصه کتاب آموزش زبان ترکی آذربایجانی-دانلود کتاب رایگان-دانلود رایگان کتاب الکترونیکی آموزش زبان ترکی آذربایجانی-کتاب برای موبایل-ebook

گردآورنده: دنیاها، دانشنامۀ فارسی | www.donyaha.ir

دنیاها

بازیگران ایرانی

بازیگران هندی