کتاب هری پاتر و یادگاران مرگشرح کتاب/نویسنده: هری پاتر و یادگاران مرگ نام هفتمین و آخرین کتاب از مجموعهٔ کتاب‌های داستانی هری پاتر است. این کتاب در ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۷ به بازار عرضه شد.

مسئله اصلی داستان هری پاتر هفت پیدا کردن جان پیچ های باقی مانده و در نهایت نبرد نهایی با ولدمور است.هری پاتر در این کتاب متوجه می شود که 3 چیز به اسم یادگاران مرگ وجود دارد که صاحب آن ها ارباب مرگ می شود و تصمیم می گیرد به دنبال آن ها نیز برود.در این کتاب با گذشته ی دامبلدور نیز بیشتر آشنا می شویم.

کتاب هفتم به ویژه از این نظر هیجان انگیز است که سرنوشت نهایی قهرمانان مجموعه داستان‌های هری پاتر را روایت می کند.

نسخه انگلیسی کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ در ساعت ۰۰:۰۱ روز ۲۱ ژوئیه ۲۰۰۷ به وقت محلی کشورهای مختلف جهان در کتاب‌فروشی‌های بیش از ۹۳ کشور جهان از جمله ایران پخش شد. داستان از خانه لوسیوس مالفوی آغاز می شود. جایی که لرد ولدمورت و مرگخواران نقشه به قتل رساندن هری پاتر را به دلیل بی اثر شدن جادوی باستانی مادرش در هفدهمین سالروز تولد او می‌کشند.

در همین حال هری بهمراه رون و هرمیون به دنبال جان پیچ های ولدمورت (گنجینه هایی که ولدمورت تکه‌هایی از روح خود را در آن ها برای رسیدن به جاودانگی گذاشته است) ماجراهایی را دنبال می کنند که به کشته شدن بعضی از شخصیتهای اصلی داستان می انجامد و ...

 

در این رابطه: زندگی نامه جوآن کتلین رولینگ

عنوان کتاب نام نویسنده حجم نوع فایل پسورد
هری پاتر و یادگاران مرگ
جی.کی.رولینگ
4574 kB PDF ندارد

توجه: فایل ها Zip شده اند و نیاز به WinRar می باشد.

لطفا برای مشاهده لیست کامل کتابهای کتابخانه اینجا کلیک کنید...

دانلود رمان هری پاتر و یادگاران مرگ برای جاوا-دانلود کتاب الکترونیکی هری پاتر و یادگاران مرگ برای آندروید-دانلود کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ برای آیفون و تبلت-کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ با فرمت pdf-موضوع کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ-خلاصه کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ-کتاب داستان-دانلود کتاب رایگان-دانلود رایگان کتاب الکترونیکی هری پاتر و یادگاران مرگ-شرح کتاب هری پاتر و یادگاران مرگ

گردآورنده: دنیاها، دانشنامۀ فارسی | www.donyaha.ir

دنیاها

بازیگران ایرانی

بازیگران هندی