شرح کتاب / نویسنده: در کتاب بازاریابی بین المللی سعی شده تا با تاکید بر عناصر ترکیب بازاریابی در سطح بینالملل، کمکی درجهت. شناساندن اصول اساسی به کارگیری منابع در سطوح فراتر از مرزهای یک کشور با توجه به منابع، فرصتها و البته تهدیدهای محیط پیرامون. برداشته شود.
در این کتاب در مورد تمامی جزنیات بازاریابی مانند سیاستها، تبلیغات، تحقیقات، قیمت گذاریها و موارد دیگر صحبت شده است ...
معرفی مباحث کتاب بازاریابی بین المللی
- کلیات بازاریابی بین المللی
- محیط فرهنگی دربازاریابی بین المللی
- محیط اقتصادی در بازاریابی بین المللی
- محیط سیاسی و قانونی در بازاریابی بین المللی
- تحقیقات بازاریابی بین المللی
- استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بین المللی
- سیاستهای تولید در بازاریابی بین المللی
- کانالهای توزیع در بازاریابی بین المللی
- تبلیغات در بازاریابی بین المللی
- قیمت گذاری در بازارهای بین المللی
- سازماندهی و برنامهریزی فعالیتها در بازاریابی بین المللی
عنوان کتاب | نام نویسنده | حجم | نوع فایل |
بازاریابی بینالمللی | دكتر ميرزا حسن حسینی | 1.5 MB |
لطفا برای مشاهده لیست کامل کتابهای کتابخانه اینجا کلیک کنید...
گردآورنده: دنیاها، دانشنامۀ فارسی | www.donyaha.ir