کتاب الکترونیکیشرح کتاب / نویسنده : در بحث پیرامون سازمان های موفق و سازمان های ناموفق معمولاً از موضوع جذابی که آقای «جین‌بلاسکو» از آن تحت عنوان «پرواز بوفالوها» یاد می‌کند و در کتابی به همین نام به تحریر درآورده است یاد می‌شود. جین بلاسک در مراسم ترحیم یکی از دوستان نزدیک خود حضور می‌یابد. دوستی که در یک حادثه رانندگی در جاده منهی به محل کارش جان خود را از دست داه است. بلاسکو در خلوت خود به این حقیقت تلخ می‌اندیشد که روزی و شاید همین فردا نوبت او باشد، چون او هم هفته‌ای چند روز همین جاده را و شاید با همان سرعت برای رسیدن به محل کارش طی می‌کرد. راستی اگر روز بعد همین اتفاق رای او می‌افتاد، تکلیف چه بود؟ در آن لحظات برای بلاسکو 3 سؤال اساسی مطرح شد:

۱- آیا ما سخت و بی‌قفه کار می‌کنیم که سبک و کار موفقی بسازیم یا تلاش می‌کنیم که مراسم ختم باشکوهی مثل امروز را به وجود بیاوریم؟
۲- آیا ما برای موفقیت و کامیابی و درک لذت زندگی خود می‌کوشیم یا می‌کوشیم تا تنها وارثین ما از تلاش ما لذت ببرند؟
۳- آیا ما برای زندگی کار می‌کنیم یا زندگی می‌کنیم که فقط کار کنیم؟ اصلاً هدف زندگی چیست؟

عنوان کتاب نام نویسنده حجم نوع فایل پسورد
پرواز بوفالوها-روشهای نوین مدیریت
جين‌ بلاسكو 135 kB PDF www.donyaha.com

 توجه : فایل ها Zip شده اند و نیاز به WinRar می باشد.

لطفا برای مشاهده لیست کامل کتابهای کتابخانه اینجا کلیک کنید...

پرواز بوفالوها برای جاوا-دانلود کتاب الکترونیکی پرواز بوفالوها برای آندروید-دانلود کتاب پرواز بوفالوها برای آیفون و تبلت-کتاب روشهای نوین مدیریت با فرمتpdf-موضوع کتاب پرواز بوفالوها-خلاصه کتاب روشهای نوین مدیریت-دانلود کتاب رایگان-دانلود رایگان کتاب الکترونیکی روشهای نوین مدیریت-شرح کتاب پرواز بوفالوها

گردآورنده: دنیاها، دانشنامۀ فارسی | www.donyaha.ir

دنیاها

بازیگران ایرانی

بازیگران هندی