گاهی لازم است که خیلی سریع بفهمیم یک کلمه یا عبارت در متنی که در اختیار داریم وجود دارد یا خیر.
با کمک نرم افزار ورد (word) خیلی سریع میتوانید به هدف خود برسید حتی اگر متن شما 100 صفحه باشد.
.
.
.
1 - ابتدا بالای نرم افزار ورد (word) روی تب home کلیک کنید.
2 - در سمت راست، روی دکمه find کلیک کنید.
3 - بخش جدیدی در سمت چپ صفحه نمایان میشود.
4 - در کادر مشخص شده، کلمه یا عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید. به محض تایپ کلمه، اگر کلمه مورد نظر شما در متن وجود داشته باشد با رنگ زرد یا ... نمایش داده میشود.
در ضمن تعداد کلمه مورد نظر در متن نیز به شما اعلام خواهد شد.
5 - برای نمونه کلمه "سمت" را جستجو کردیم...
گردآورنده: دنیاها، دانشنامۀ فارسی | www.donyaha.ir