کتاب الکترونیکیشرح کتاب / نویسنده : کنت مونت کریستو، یکی از مشهور‌ترین و محبوب‌ترین رمان‌های ادبیات کلاسیک جهان، نوشته‌ی الکساندر دوما است. کنت مونت کریستو درباره‌ی تغییر زندگی جوانی به نام ادموند دانتس است که ثروتی افسانه‌ای به دست می‌آورد.

ادموند دانتس جوان درست در روز ازدواجش به دلیل اتهام دروغین طرفداری از ناپلئون، در بندر مارسی زندانی می‌شود. چند نفری که در زندانی کردن او دست دارند، با سرهم کردن اتهام‌های دروغین بیشتر کاری می‌کنند که او چهارده‌سال در زندان بماند. در زندان با یکی از زندانی‌ها نقشه‌ی فرار می‌ریزند. اما او می‌میرد. قبل از مرگش نقشه‌ی گنج افسانه‌ای جزیره‌ی مونت کریستو را به ادموند دانتس می‌دهد و دانتس وقتی موفق می‌شود از زندان فرار کند، به گنج و ثروت دست پیدا می‌کند. حالا با ثروتی که به دست آورده است به پاریس می‌رود تا انتقامش را از دشمنانش بگیرد ...

کتاب کُنت مونت کریستو اثر الكساندر دوما با ترجمه ماه منیر مینوی است؛

الکساندر دوما در رمان دلهره‌آور و هیجان‌انگیز خود به داستان انتقامی پرداخته که مخاطب را تا انتها، واله و مجذوب با خود همراه می‌کند.

یکی از نکات جذابی که در این رمان به چشم می‌خورد، توانایی بی‌نظیر الکساندر دوما (Alexandre Dumas) در به تصویر کشیدن مرگ شخصیت‌های داستان به شیوه‌های گوناگون است. مرگ با اسلحه، سم، شمشیر یا سکته در این داستان دیده می‌شود. در این داستان می‌بینید که کنت با خونسردی کامل قتل‌هایی بی‌رحمانه و ظالمانه را نظاره می‌کند.

نویسنده در طول روایت داستان، به دفعات از جذابیت مرگ سخن می‌گوید و این موضوع را یادآور می‌شود که مردم برای تماشای مرگ تا چه اندازه مشتاق هستند. الکساندر دوما در بخشی از این کتاب تاکید می‌کند که «در زندگی هیچ صحنه‌ای جذاب‌تر از صحنه مرگ نیست».

عنوان کتاب نام نویسنده حجم نوع فایل پسورد
کنت مونت کریستو الکساندر دوما 18.7 MB PDF ندارد

 توجه : فایل ها Zip شده اند و نیاز به WinRar می باشد.

لطفا برای مشاهده لیست کامل کتابهای کتابخانه اینجا کلیک کنید...

دانلود رمان کنت مونت کریستو برای جاوا-دانلود کتاب الکترونیکی کنت مونت کریستو برای آندروید-دانلود کتاب کنت مونت کریستو برای آیفون و تبلت-کتاب کنت مونت کریستو با فرمتpdf-کتاب آموزشی-کتاب داستان-کتاب روانشناسی-دانلود کتاب رایگان-دانلود رایگان کتاب الکترونیکی کنت مونت کریستو-شرح کتاب کنت مونت کریستو

گردآورنده: دنیاها، دانشنامۀ فارسی | www.donyaha.ir

دنیاها

بازیگران ایرانی

بازیگران هندی